top of page
Search
  • practicepositivity

Čudesno ozdravljenje – čuda se dešavaju kada duboko verujete

Danas se osećam posebno zahvalno. Čuda se zaista dešavaju kada imate veru!


Dugo sam imala jedno zdravstveno stanje (ne volim da koristim reč "bolest") za koje su lekari rekli da ne postoji prirodno rešenje i da ću morati da uzimam lek celog života (ne brinite, nije opasna niti smrtonosna bolest). Sada se smejem zato što nešto za šta je rečeno da je nemoguće zapravo nije.


Iskreno poštujem doktore i tradicionalnu medicinu, zaista poštujem njihov naporan rad i posvećenost. Sa druge strane, nešto u meni je odbilo da prihvatim da je uzimanje tih štetnih lekova čitavog života jedino rešenje i jedina istina. Probala sam skoro sve i bila sam razočarana, ali zahvalna sam svim ljudima koji su pokušali da mi pomognu. Ponekad su glasovi lekara bili veoma zastrašujući, ali čak i tada sam znala da se nešto drugo može učiniti. Znala sam da u meni još uvek postoji nešto što moram otpustiti.


Srećom, bila sam blagoslovljena što sam se susrela sa Mohanđijem pre tri godine, koji mi je pomogao da uđem duboko u sebe, da uklonim toliko blokada. Svi Ritritovi, meditacije, energetski tretmani čišćenja, vidljiva i nevidljiva Mohanđijeva ruka, sve tehnike koje smo koristili postoje samo da bi nas dovele do nas samih. On nam samo pokazuje gde da gledamo, ali ne i šta da vidimo. I nikada nikome nije rekao da MORAMO da uradimo bilo šta. Uvek postoji sloboda izbora, što zaista cenim.


Samo sam slušala svoj unutrašnji glas, mogla bih ga nazvati i intuicijom, da sam na pravom putu. Zapravo, nisam imala nikakve sumnje. Večno sam zahvalna. Kako da se odužim?! Rekao mi je "Ne brini, stvari će biti u redu, ja radim svoj posao". Uvek sam verovala u njega.

Svaka bolest, kada je već na fizičkom nivou, to je samo manifestacija onoga što je čučalo u nama dugo, dugo vremena. Potisnute emocije. Ako ne izlečite koren problema, problem će se ponovo pojavljivati. To sam osećala kao jedinu istinu. I to jeste istina!


Moja namera nije da vam kažem - idite od vaših lekara i ne uzimajte nikakav lek. Čak i ako nemate Gurua, moj jedini savet koji sam i naučila od Mohanđija i iskusila na sebi je


Slušajte svoje telo.


Slušajte sebe.


Provedite vreme sa sobom.


Upoznajte sebe.


Nešto što sedi u tebi ... može biti bes, mržnja, tuga, bol iz prošlosti, krivica ... Nađi ga, suoči se sa tim, pusti ga ... Nemoj bežati, neće otići.


Kako se osećate jeste važno. Emocionalno zdravlje je direktno povezano sa fizičkim zdravljem.


Budite pozitivni, ali ne budite “veštački” pozitivni. Nastavite da otpuštate sve negativne stvari koje sede u vama i čine vas bolesnima, iako je potrebno vreme i trud.


Volite sebe i ne odustajte!




25 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page