top of page
Search
  • practicepositivity

Istinski Učitelj živi za svet

Zaustavite se na trenutak i razmislite koliko je ova rečenica moćna "Ja živim za svet".

Istinski Učitelj (Majstor) ne živi za sebe, ne traži ništa od nas, osim da budemo prazni i otarasimo se svih negativnosti koje zagađuju naš unutrašnji prostor.


Mohanđi živi za svet, a njegova vidljiva i nevidljiva ruka vodi toliko mnogo ljudi, toliko duša koje žude za oslobođenjem.


Kao što se to uvek događa ljudima koji su nesebični i potpuno se predaju svetu, mnogi ljudi će pokušati da ga osude i iznose laži o njemu. Oni koji imaju oči da vide, znaju da je on čista, bezuslovna ljubav. On će nam dati ono što zaslužujemo i ono što smo zaslužili bez pitanja. Ne moramo čak ni tražiti to od njega.


Imati istinskog učitelja u svom životu je najveći blagoslov koji možete dobiti. To nikada ne smemo zaboraviti.


Nikada se ne možemo odužiti. Međutim, mi možemo podržati misiju dobrovoljno, živeći i šireći njegova učenja - dobrotu, saosećanje, bezuslovnu ljubav. A misija je dovesti ljude do nenasilja na svim nivoima. Dajte Majci Zemlji više nego što uzimate od nje. Ovo je najbolji dar koji možete dati svakom učitelju - da živite njegova učenja.


Ljudi lako padaju u zamku negativnosti - ego, osuđivanje, sviđanja i nesviđanja, kao i očekivanja. Ljudi će često reći da je nešto teško, pronaći izgovore i lako se fokusirati na negativnost ... Istinski Majstor to nema u sebi, jer je on otelotvorenje čistote i ljubavi i njegova svrha je tako jaka i jasna. On daje primer svojim načinom života. Voditi druge sopstvenim primerom je uvek najbolja motivacija.


Um će uvek želeti više. Ali kada se čitava Tradicija brine o nama, zašto smo zabrinuti?

Ako se fokusiramo na višu svrhu i možemo da vidimo svetlost kroz sve te negativnosti - sve će nestati kao tamni oblak.


Uz Mohanđija sam nešto više od tri godine (bar u ovom životu :)). Ako me pitate zašto sam uz njega - on je potpuno promenio moj život. Svetlost koja je bila sakrivena u meni, prekrivena strahom i negativnošću, sada sija i izražava se u svetu. Konačno znam da je izražavanje ljubavi i ljubaznosti u svetu, uprkos tome što živimo u veoma gorućem vremenu punom nasilja, naša jedina Istina. Svakodnevno me uči kroz različite situacije i svaki dan postajem bolja i jača osoba. Životi mnogih ljudi oko mene su se potpuno promenili. On nikada ništa nije tražio zauzvrat. On nikada nije uradio ništa protiv naše slobodne volje.


Kad god ga vidim, on samo daje, sa toliko ljubavi. Pomaže ljudima, životinjama, svim drugim bićima ... samo daje svima nesebično. Vidite li to? Primećujem to svaki put i to je tako snažna poruka svima nama.


Svi ljudi koji govore loše o njemu su na velikom gubitku.


Samo moramo biti zahvalni i otvoriti svoja srca da bismo dali i primili više ljubavi.


Jai Mohanji!




14 views1 comment
bottom of page